4 października 2015

TAG: 40 pytań których nikt nie zadaje

Witajcie <3
NA wstępie chciałabym was mega przeprosić za 
tą przerwe na moim blogu.
Miałam inne ważne sprawy związane ze szkołą 
Ale dobra.. nie przedłużając zaczynamy :D
Jak już widzicie po tytule jest to tag 
 100 pytań których nikt nie zadaje
Tylko że niektóre pytania wyrzucę 
dlatego że moim zdaniem w ogóle nie mają sensu :D


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?

Wydaje mi sie że był to wyjazd do Grecji <3


2. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?

Definitywne nawet jak bym je zabierała to i 
tak bym ich nie używała także nie widze sensu :D

3. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?

Hahaha takk takk ... :D


4. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?

Przyznam się ze kiedyś tak robiłam :p 
Ale teraz raczej mi sie tak nie zdarza :)

5. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?

Jakby był to niedzwiedz to zapewne bym już nie żyła 
Ale z drugiej strony mega boje się pszczół 
także był  by to chyba niedzwiedz :D

6. Czy lubisz używać karteczek naklejanych ?

Na lekcjach ? Zawsze :D

7. Czy masz piegi?

Niestety troche ich tam mam :/

8. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
       
Nie zawsze.


9. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?

Nienawidzę jak ktoś zabiera mi telefon 
Ehh ... ;p

10. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?

Aż tak bardzo mi sie nie nudziło.. Ale jak byłam mała 
to pamiętam że liczyłam schody :/

11. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?

Ja jestem osobą która nie za bardzo lubi tańczyć 
ale wydaje mi się że napewno kiedyś mi 
się zdarzyło 

12. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?

Nie... i nigdy nie rozumiałam 
osób które to robiły :d



13. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?

Jeśli o to chodzi to jest to
łóżko 2 osobowe 

14. Piosenka tygodnia.

Demonologia 2- Annie 

15. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?

Osobiście jestem osobą tolerancyjną.
I raczej nie oceniam osób po tym jaki kolor
bluzki lub spodni mają na sobie :D


16. Czy nadal oglądasz bajki?

Czasami jak przyjedzie do mnie moja siostrzyczka to 
zdarzy mi się z nią jakiś film animowany oglądnąć :D

17. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?

Dla mnie każdy film jest w pewnym sensie fajny
ale jakbym miała wymienić takie mega słabe to wydaje 
mi się że byłby by to 
Nocny pociąg z mięsem i Och Karol

18. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?

Jakbym znalazła skarb to raczej bym go nie zakopała 
tylko sprzedała czy coś w tym stylu :)

19. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

Napewno bedą to jakieś romantyki :)
Ostatnim czasem oglądałam z 5 razy 
3 metry nad niebem i nadal 
na końcu filmu płaczę :')

20. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?

Tak aktualnie jestem Podzastępową :)
A swoją drogę harcerską zaczełam gdzieś tak z 2 lata temu 



21. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?

Yyyy.. no boo... jaa ... tak :)

22. Ulubiony rodzaj kanapki?

Nutella forever <3



23. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Zależy od dnia :)
Ale najczęściej są to płatki na mleku


24. Kiedy chodzisz spać?

Jak są wakacje to tak ok. 2-4 
A tak normalnie to ok. 23




25. Czy jesteś leniwa?

To zależy :)

26. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?

Kiedyś pamiętam byłam księżniczką i wampirem :D

27. W ilu językach mówisz?

Płynnie tylko w Angielskim i Polskim 
Ale uczę sie jeszcze rosyjskiego, niemieckiego
I coś tam troszkę potrafię po Grecku

28. Czy boisz się wysokości?

      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.

29. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?

NIEE .. nigdy mi się nie zdarzyło :'D
Kto te pytania w ogóle wymyślał 

30. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

Tak standardowo jak połowa małych dziewczynek
chciałam być piosenkarką i aktorką <3

31. Czy wierzysz w duchy?

Czasami jak oglądam jakiś horror albo
ktoś mi opowiada coś o duchach to
tak trochee w to wierze :')

32. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?

Czętoo mi się zdarza :D

33. Czy nosisz szlafrok?

No czasami :D

34. Pierwszy koncert?

Pierwszy koncert który pamiętam to Dody <3


35. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Oczywiście.. nadal jestem 

36. Jak dobrze potrafisz pływać?

Kocham pływać.. ale takk tylko trochę potrafie 


37. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Chyba nigdy nie wygrałam żadnego 
konkursu ortograficznego ale pare razy
wygrałam konkurs plastyczny <3

38. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w podstawówce?

Hahahah ja może nie będę się pogrążać 

39. Ulubiony kolor?

Jest ich mega dużo 
Ale takii najjj to chyba miętowy i fioletowy

40. Tęsknisz za kimś teraz?

Tak, wielu osób mi teraz brakuje :(

Także to by było na tyle 
Komentujcie obsterwujciee i nomm :D
Dziękii że jesteście i Bayy :*









4 komentarze:

  1. Harcerstwo i pływanie to najlepsze rzeczy na świecie! :D <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :*

    erry.fashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń